Ledige stillinger

Museet modtager og besvarer ikke uopfordrede ansøgninger, da vi som offentlig institution skal slå alle stillinger op.

Vi har desværre ingen ledige stillinger lige nu.

Vi har løbende ledige pladser for forskellige former for ulønnet praktik, frivilligt arbejde og arbejde med løntilskud. Send derfor en ansøgning til museet, hvis du er interesseret i dette.

Muligheder

Greve Museum og Mosede Fort har mulighed for at ansætte personer, der er berettigede til seniorjob. Vi kan tilbyde gode rammer og et bredt felt af mulige arbejdsområder indenfor alt fra bygningsdrift, administration til museumsarbejde og formidling. Dette gælder kun for borgere i Greve Kommune. For at komme i seniorjob, skal du kontakte din sagsbehandler. Vi behandler henvendelser hurtigst muligt.

Greve Museum og Mosede Fort kan tilbyde praktikforløb for studerede i kulturhistoriske, museologisk fag og lærerstuderende. Ofte vil det være relevant i forbindelse med udstillingsforberedelse, arkivarbejde eller andet projektorienteret forløb. Send en ansøgning til museet for at høre nærmere om aktuelle muligheder. Arbejdsområde vil passe til relevante interesser og kvalifikationer på en måde, så både du og museet vil få et givtigt udbytte af forløbet. Der er et begrænset antal pladser og beregn en svartid på op til 14 dage.

Greve Museum og Mosede Fort tilbyder løbende offentligt virksomhedspraktik for historikere, etnologer og andre tilsvarende museologiske fag. Ansvarsområde vil passe til relevante interesser og kvalifikationer på en måde, så både du og museet vil få et givtigt udbytte af forløbet. Der er et begrænset antal pladser og beregn op til 14 dages svartid

Bor du i Greve Kommune er det muligt at blive ansat med løntilskud. Greve Museum og Mosede Fort har i nogen udstrækning mulighed for at tilbyde stillinger til personer med relevant erfaring og baggrund. Før en eventuel henvendelse skal du sikre dig, at du er berettiget gennem dit jobcenter.

For yderligere oplysninger vedr. praktik, løntilskud eller seniorjob kontakt museumsleder eller send en ansøgning.

Vi behandler alle henvendelser fortroligt og vil gerne give en ordentlig tilbagemelding. Derfor må du påregne, at der kan gå op til 14 dage, før vi vender tilbage. Ønsker du at komme i seniorjob, er der ofte kun en til to dages behandlingstid.

Mette Tapdrup Mortensen er museumschef på Greve Museum
    Museumschef