Hvilke oplysninger indsamler vi? 

Du kan tilmelde dig og betale for et kursus på tre forskellige måder. I alle tilfælde bliver du bedt om at oplyse dit navn, adresse, (mobil)telefonnummer og e-mailadresse.

Betaling foregår enten ved almindelig ekspedition ved vores dankortterminal eller via netbank, hvilket betyder, at vi ikke indhenter dine bankoplysninger. 

Hvad bruger vi dine oplysninger til?
Vi skal bruge dine personlige oplysninger til at sende tilmeldingsbekræftelse til dig, samt til at informere dig om, hvor undervisningen foregår, og om der er aflysninger eller ændringer. Vi sender informationen på e-mail, hvis du ikke har en e-mailadresse. Det kan også være, at vi ringer til dig. Derudover tillader vi os en til to gange årligt at sende en email, hvis vi udbyder kurser, som temamæssigt minder om et kursus, du tidligere har deltaget i. 

Hvor længe opbevarer vi dine oplysninger?
Når du har tilmeldt dig et hold, bliver du registreret i vores kursusdatabase. I henhold til bogføringsloven opbevarer vi dine oplysninger i fem år fra udgangen af det regnskabsår, materialet vedrører, Dvs. at vi sletter dine oplysninger fem år efter, at du sidst har været tilmeldt og betalt for et kursus hos os.

Du kan til enhver tid ringe på 43 40 40 36 eller skrive til os på museum@greve.dk, hvis du ønsker at få korrigeret dine oplysninger. Du kan også frabede dig at få tilsendt emails om kommende kurser.